Doorgaan naar de hoofdinhoud
+31 (0) 20 888 5115Gratis proefperiode

Splashtop wint twee prestigieuze Globee® Awards 2024 voor uitmuntende cybersecurity

Splashtop krijgt de Gold Award voor het beveiligen van het personeelsbestand en de Silver Award voor Zero Trust Security, waarmee onze innovatie in de cybersecuritysector wordt onderstreept

CUPERTINO, Californië, 25 maart 2024 -Splashtop, een voorloper in remote oplossingen die de wereld van overal werken vereenvoudigen, is trots om zijn recente onderscheiding voor uitmuntende innovatie en effectiviteit op het gebied van cybersecurity door de Globee® Awards bekend te maken, een toonaangevende autoriteit op het gebied van erkenning van zakelijke uitmuntendheid wereldwijd. Splashtop heeft twee prijzen gewonnen voor zijn Secure Workspace-oplossing – een plug-and-play veilig toegangsplatform waarmee IT de implementatie van zero trust kan vereenvoudigen – door de Gold Globee® te winnen voor het beveiligen van het externe personeel en de Silver Globee® voor Zero Trust Security.

De Globee® Awards for Cybersecurity, geroemd vanwege de inzet om het beste op het gebied van digitale beveiliging wereldwijd te erkennen, bracht een panel van 582 gewaardeerde juryleden van wereldwijd erkende organisaties samen. Het rigoureuze evaluatieproces onderstreept het belang van Splashtop's recente prestaties bij het ontwikkelen van de eerste zero trust-oplossing die speciaal is gebouwd voor kleine en middelgrote (MKB) bedrijven.

Splashtop Secure Workspace biedt een robuuste Secure Service Edge (SSE)-oplossing die zowel de netwerkbeveiliging als het identiteitsbeheer verbetert, inclusief geprivilegieerde toegang. Deze oplossing vereenvoudigt het beheer van externe medewerkers door essentiële organisatorische mogelijkheden samen te brengen, zoals beleidshandhaving, veilige apparaatinschrijving en identiteitsverificatie. Voor IT-beheerders betekent dit een verbeterde gebruikerservaring met veel meer overzicht, waardoor eenvoudige en veilige toegang voor derden mogelijk wordt gemaakt, net als moeiteloze verbinding met applicaties in hybride en multi-cloudomgevingen zonder de noodzaak van VPN's, en efficiënte onboarding- en offboarding-processen voor medewerkers mogelijk zijn. Splashtop Secure Workspace biedt duidelijkheid met contextueel inzicht in toegangsverzoeken, waardoor operationele efficiëntie in een veilige en vertrouwde omgeving wordt gegarandeerd.

"We zijn zeer vereerd met de erkenning van de Globee® Awards, die onze inzet weerspiegelt voor voortdurende innovatie van producten die het leven van IT-professionals vereenvoudigen", aldus Mark Lee, CEO van Splashtop. “De Secure Workspace is een samensmelting van belangrijke functies die onmogelijk in één enkele oplossing te vinden waren. We hebben dit product gebouwd om enkele van de meest uitgesproken uitdagingen bij het veiligstellen van een digitaal personeelsbestand te overwinnen, vooral voor het MKB dat niet over de bandbreedte of middelen beschikt van grootschalige ondernemingen. Deze prijzen belonen het harde werk van ons team en het vertrouwen dat onze klanten in ons stellen om hun digitale omgevingen te beschermen."

Het onderscheid tussen het winnen van zowel de Gold als de Silver Globee® Award benadrukt het leiderschap en de uitmuntendheid van Splashtop op het gebied van cybersecurity. Waar de digitale wereld evolueert, blijft Splashtop zich inzetten voor de ontwikkeling van oplossingen die voldoen aan de complexe uitdagingen van de cybersecuritybehoeften van vandaag en morgen. Ga naar Splashtop.com voor meer informatie over de bekroonde Secure Workspace en andere veilige remote access en supportoplossingen van Splashtop.

Over Splashtop

Splashtop loopt voorop met oplossingen die de 'work-anywhere'-wereld vereenvoudigen.De oplossingen voor hybride werk en IT/MSP-remote support leveren een ervaring die snel, eenvoudig en veilig is.De gepatenteerde, hoogwaardige technologie van Splashtop is in staat om 4K HD-kwaliteit, ondersteuning voor meerdere monitoren en 60 fps te bereiken met ultralage latency. Splashtop wordt geleverd met geavanceerde securityfuncties, brede apparaatondersteuning en een snelle klantenservice. Meer dan 30 miljoen gebruikers, 250.000 bedrijven, waaronder die in 85% van de Fortune 500-ondernemingen, maken wereldwijd gebruik van Splashtop-producten. Splashtop.com

Ontvang het laatste Splashtop-nieuws
  • Compliance
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
Copyright ©2024 Splashtop Inc. Alle rechten voorbehouden. Alle getoonde prijzen zijn exclusief eventuele belastingen.