Doorgaan naar de hoofdinhoud
+31 (0) 20 888 5115Gratis proefperiode

Splashtop presenteert innovatieve remote accessoplossingen op SupportWorld Live 2024

Kom langs bij Splashtop op SupportWorld Live voor een kijkje in de toekomst van IT-support

CUPERTINO, Californië, 15 april 2024 - Splashtop, een leider in remote oplossingen die de wereld van het overal werken vereenvoudigen, is verheugd zijn deelname als exposant aan de komende SupportWorld Live- conferentie aan te kondigen. Dit vooraanstaande event voor service- en supportprofessionals wordt gehouden van 29 april tot 1 mei 2024 in het Colorado Convention Center in Denver, Colorado.

SupportWorld Live brengt meer dan 1.500 professionals uit de industrie samen op één locatie om de meest uitgebreide selectie van technologie en diensten te verkennen. Het evenement, georganiseerd door HDI, een bedrijf van Informa, biedt een cruciale hub voor diegenen die voorop willen blijven lopen in de snel evoluerende wereld van support en servicemanagement.

Op stand #211 zal Splashtop zijn ultramoderne remote access en IT-supportoplossingen demonstreren, waaronder Splashtop Enterprise en Splashtop SOS. Deze platforms zijn ontworpen om IT-professionals in staat te stellen security en naadloze support te bieden en de operationele efficiëntie op meerdere endpoints te verbeteren. Bezoekers zullen zien hoe de integratiemogelijkheden van Splashtop met grote ITSM-platforms zoals ServiceNow en Zendesk, workflows kunnen stroomlijnen en downtime van eindgebruikers aanzienlijk kan verminderen.

“Als exposant op SupportWorld Live kijkt Splashtop ernaar uit om te demonstreren hoe onze remote accessoplossingen IT-professionals kunnen ondersteunen in hun dagelijkse activiteiten door meerdere IT-tools te consolideren in één enkel platform, waardoor de supportervaring wordt verbeterd en het beheer door technici wordt gestimuleerd. Onze tools zijn gemaakt om te voldoen aan de kritische eisen van de hedendaagse IT-managers en ondersteunend personeel, en bieden zowel on-premise als cloudoplossingen”, aldus Stephen Ng, Senior Director of Global Technical Support bij Splashtop en Vice President of Communications bij HDI San Francisco Bay Area Hoofdstuk. “Ik ben er ook trots op om te zien hoe HDI deze cruciale branchebijeenkomsten steeds weer faciliteert. Op deze events zie je niet alleen innovatieve oplossingen zoals die van ons, maar wordt ook een gemeenschap gevormd waar servicemanagementprofessionals inzichten kunnen uitwisselen en de sector vooruit kunnen helpen.”

Deelnemers aan de conferentie zijn bij deze uitgenodigd om de stand van Splashtop te bezoeken voor een live demonstratie en de kans om een Hypervolt 2 Pro te winnen. Dit is een unieke kans om uit de eerste hand te zien hoe de oplossingen van Splashtop de IT-supportactiviteiten kunnen optimaliseren en de dienstverlening op verschillende apparaten kunnen verbeteren.

Ga voor meer informatie over Splashtop en zijn bekroonde remote access en supportoplossingen naar Splashtop.com.

Over Splashtop

Splashtop loopt voorop met oplossingen die de 'work-anywhere'-wereld vereenvoudigen.De oplossingen voor hybride werk en IT/MSP-remote support leveren een ervaring die snel, eenvoudig en veilig is.De gepatenteerde, hoogwaardige technologie van Splashtop is in staat om 4K HD-kwaliteit, ondersteuning voor meerdere monitoren en 60 fps te bereiken met ultralage latency. Splashtop wordt geleverd met geavanceerde securityfuncties, brede apparaatondersteuning en een snelle klantenservice. Meer dan 30 miljoen gebruikers, 250.000 bedrijven, waaronder die in 85% van de Fortune 500-ondernemingen, maken wereldwijd gebruik van Splashtop-producten. Splashtop.com

Ontvang het laatste Splashtop-nieuws
  • Compliance
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
Copyright ©2024 Splashtop Inc. Alle rechten voorbehouden. Alle getoonde prijzen zijn exclusief eventuele belastingen.