Doorgaan naar de hoofdinhoud
+31 (0) 20 888 5115Gratis proefperiode

Splashtop werkt samen met STK, Korea's grootste distributeur van bedrijfsoplossingen, om veilige remote access en supportoplossingen aan Koreaanse gebruikers te bieden

CUPERTINO, Californië – 8 januari 2024 – Splashtop, een toonaangevende leverancier van remote access en supportoplossingen, heeft een nieuwe samenwerking aangekondigd met STK, de grootste softwaredistributeur van Korea. De samenwerking zal de bekroonde remote accesstechnologie van Splashtop naar Koreaanse gebruikers brengen, waardoor bedrijven van elke omvang de efficiëntie en productiviteit kunnen verbeteren, zonder concessies te doen aan flexibiliteit en prestaties.

"We zijn verheugd om samen te werken met STK om onze remote access en supportoplossingen naar Koreaanse bedrijven te brengen", zegt Leonard Wong, VP Sales - Asia Pacific van Splashtop. “Het uitgebreide bereik en de expertise van STK op de Koreaanse markt zullen van onschatbare waarde zijn om ons te helpen onze doelgroep te bereiken en onze activiteiten in Korea te laten groeien.”

De remote access en supportoplossingen van Splashtop bieden bedrijven een veilige en betrouwbare manier om overal toegang te krijgen tot hun IT-infrastructuur en deze te beheren. De oplossing bevat ook verschillende functies waarmee IT-professionals hun gebruikers gemakkelijk kunnen ondersteunen, zoals remote desktopmanagement, bestandsoverdracht, applicatie-implementatie en diagnose op afstand.

De CEO van STK, Stevie Lee, merkte op dat hij er vertrouwen in heeft dat de oplossingen van Splashtop een waardevolle aanvulling zullen zijn op de verbetering van het IT-arsenaal van Koreaanse bedrijven. “De gebruiksvriendelijke interface, robuuste securityfuncties en uitgebreide functionaliteit van Splashtop sluiten perfect aan bij de uiteenlopende behoeften van Koreaanse zakelijke klanten en bieden op maat gemaakte oplossingen in een veranderende zakelijke omgeving door zowel SaaS- als On-Prem-implementaties aan te bieden.''

Deze samenwerking markeert een belangrijke stap voorwaarts in Splashtops toewijding om Koreaanse bedrijven te voorzien van de tools en technologieën die ze nodig hebben om te gedijen in het digitale tijdperk. Met de steun van STK staat Splashtop klaar om groot aanwezig te zijn op de Koreaanse markt en bij te dragen aan de algehele vooruitgang van de IT-infrastructuur en -activiteiten in het land.

Over Splashtop

Splashtop is toonaangevend op het gebied van veilige IT-oplossingen die de 'work anywhere'-wereld vereenvoudigen en stroomlijnen. De remote en on-premise oplossingen voor werk, leren en IT-support bieden een ervaring die net zo snel, eenvoudig en veilig is als wanneer u achter een computer op locatie zit. De gepatenteerde, hoogwaardige technologie van Splashtop zorgt voor 4K HD-kwaliteit, ondersteuning voor meerdere monitoren en 60 fps met ultralage latency. Splashtop heeft geavanceerde beveiligingsfuncties, brede apparaatondersteuning en responsieve klantenservice. Meer dan 30 miljoen gebruikers en 250.000 bedrijven, waaronder die in 85% van de Fortune 500-bedrijven, maken wereldwijd gebruik van Splashtop-producten. Bezoek www.splashtop.com

Over STK

STK is Korea's toonaangevende distributiebedrijf voor IT-bedrijfsoplossingen dat verschillende SaaS-oplossingen levert, zoals Dropbox, Splunk en Modusign, evenals trainingscertificeringsdiensten voor de rekruteringsoplossingen van Microsoft, Adobe, Autodesk en LinkedIn. Samen met zijn dochterondernemingen heeft STK een netwerk van meer dan 3.000 binnenlandse resellers opgezet om oplossingen te bieden voor de succesvolle digitale transformatie van zakelijke klanten. Bezoek www.stkcorp.co.kr

Contactpersoon voor APAC PR: Ann Kim, Senior Marketing Manager, Azië-Pacific | ann.kim@splashtop.comContactpersoon voor mondiale PR: Daniela Itro, hoofd mondiale PR en communicatie | daniela.itro@splashtop.com

Ontvang het laatste Splashtop-nieuws
  • Compliance
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
Copyright ©2024 Splashtop Inc. Alle rechten voorbehouden. Alle getoonde prijzen zijn exclusief eventuele belastingen.