Doorgaan naar de hoofdinhoud
+31 (0) 20 888 5115Gratis proefperiode

Splashtop geëerd als EdTech Award-finalist voor Cloud RADIUS Innovation

Erkend als “Cool Tool” finalist voor uitmuntende cybersecurity in het onderwijs, bleek Splashtops Cloud RADIUS-oplossing een topkandidaat bij de EdTech Awards 2024

CUPERTINO, Californië, 17 april 2024 -Splashtop, een leider in remote oplossingen die de wereld van het overal werken vereenvoudigen, kondigt met trots zijn recente erkenning door EdTech Digest aan als "Cool Tool" finalist bij de prestigieuze EdTech Awards 2024. De EdTech Awards zijn in 2010 ingesteld om de meest uitzonderlijke vernieuwers, leiders en trendsetters op het gebied van onderwijstechnologie in het basis- en voortgezet en hoger onderwijs te erkennen en te eren. Foxpass Cloud RADIUS, onlangs overgenomen door Splashtop, werd erkend in de categorie Security Solution voor uitmuntende cybersecurity voor het onderwijs en het bevorderen van de veiligheid van studenten.

De finalisten en winnaars van dit jaar werden uit een groot deelnemersveld geselecteerd en beoordeeld op verschillende criteria, waaronder bruikbaarheid, werkzaamheid en resultaten, support, duidelijkheid, waarde en potentieel.

"We begrijpen het belang van cybersecurity in onderwijsomgevingen en we zijn er trots op oplossingen zoals Cloud RADIUS aan te bieden die prioriteit geven aan de veiligheid van studenten en dataprotectie", aldus Mark Lee, CEO van Splashtop. "Onze Cloud RADIUS-oplossing vertegenwoordigt een belangrijke stap voorwaarts in het eenvoudig garanderen van de veiligheid voor onderwijsinstellingen. Het is onze missie om beveiliging zo gebruiksvriendelijk en toegankelijk mogelijk te maken, vooral in de onderwijssector.”

De Foxpass Cloud RADIUS-oplossing biedt robuuste veilige wifi-netwerktoegangscontrole voor IT-beheerders in de onderwijssector, waardoor verbeterde beveiliging en efficiëntie wordt gegarandeerd, doordat alleen geautoriseerd personeel en apparaten toegang kunnen krijgen tot hun netwerken. De belangrijkste voordelen van Splashtops Cloud RADIUS zijn onder meer:

• Vereenvoudigde implementatie: Dankzij een intuïtieve gebruikersinterface en naadloze integratie met grote providers van mobiel apparaatbeheer (Intune en Jamf) en Single Sign-On-providers (Okta, Google Workspace en Microsoft Azure AD) is installatie in slechts 10 minuten mogelijk.

• Met en zonder wachtwoord: Er zijn opties beschikbaar voor traditionele, veilige combinaties van gebruikersnaam en wachtwoord, of handige wachtwoordloze, op certificaten gebaseerde authenticatie.

• Gebruikers- en apparaatauthenticatie: Beheerders behouden de controle over de netwerktoegang door te beheren welke gebruikers en apparaten verbinding mogen maken.

• Automatisering van onboarding en deprovisioning: Lopende beheertaken worden vereenvoudigd, inclusief bulk-deprovisioning voor onderwijsinstellingen.

• Verbeterde beveiliging: Splashtops Cloud RADIUS helpt bij het beperken van cyberaanvallen en datalekken door ongeoorloofde onderschepping van gevoelige informatie en afluisteren te voorkomen.

• Compliance-support: Onze oplossing sluit aan bij verschillende compliancenormen die cruciaal zijn voor onderwijsinstellingen, zoals COPPA, CIPA, FERPA, SOC2, ISO27001, HIPAA en PCI.

Cloud RADIUS is ontwikkeld door Foxpass, een identity access managementbedrijf dat vorig jaar rond deze tijd door Splashtop is overgenomen, wat een belangrijke stap betekende voor het uitbouwen van het meest robuuste remote access en securityaanbod in de branche.

Ga voor meer informatie over Splashtops Cloud RADIUS-oplossing van naar Splashtop.com/foxpass. Bezoek Splashtop.com voor meer informatie over de bekroonde remote access en supportoplossingen.

Over Splashtop

Splashtop loopt voorop met oplossingen die de 'work-anywhere'-wereld vereenvoudigen.De oplossingen voor hybride werk en IT/MSP-remote support leveren een ervaring die snel, eenvoudig en veilig is.De gepatenteerde, hoogwaardige technologie van Splashtop is in staat om 4K HD-kwaliteit, ondersteuning voor meerdere monitoren en 60 fps te bereiken met ultralage latency. Splashtop wordt geleverd met geavanceerde securityfuncties, brede apparaatondersteuning en een snelle klantenservice. Meer dan 30 miljoen gebruikers, 250.000 bedrijven, waaronder die in 85% van de Fortune 500-ondernemingen, maken wereldwijd gebruik van Splashtop-producten. Splashtop.com

Ontvang het laatste Splashtop-nieuws
  • Compliance
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
Copyright ©2024 Splashtop Inc. Alle rechten voorbehouden. Alle getoonde prijzen zijn exclusief eventuele belastingen.