Doorgaan naar de hoofdinhoud
+31 (0) 20 888 5115Gratis proefperiode

Splashtop Whiteboard App verandert iPads in een interactief whiteboard

Docenten kunnen nu een iPad gebruiken om hun computer te bedienen, inhoud te NOTITIES MAKEN en Flash te spelen tegen een fractie van de kosten van duurdere whiteboards

27 juni 2011 - ISTE, Philadelphia - Splashtop® Inc., de wereldwijde leider in instant-access computing, demonstreert Splashtop Whiteboard, de nieuwe iPad app voor het onderwijs, op de 2011 International Society for Technology in Education (ISTE®) conferentie in Philadelphia, PA.

Splashtop Whiteboard stelt, bovenop Splashtop Externe Desktop, de baanbrekende iPad-app van het bedrijf, een langlopende # 1 betaalde iPad-app in de Apple App Store, docenten en studenten in staat om van hun iPad een interactief whiteboard te maken. Door via Wi-Fi verbinding te maken met hun computer in de klas, kunnen ze Flash-media bekijken met volledig gesynchroniseerde video en audio, hun favoriete toepassingen bedienen en vervolgens lesinhoud NOTITIES MAKEN vanaf een iPad. Docenten kunnen nu communiceren met studenten aan hun bureau of vanuit alle vier de hoeken van de klas.

"De iPad wordt een krachtig hulpmiddel voor het onderwijs, als aanvulling op bestaande interactieve whiteboards van Polyvision, Promethean en Smart Technologies," aldus Mark Lee, CEO en medeoprichter van Splashtop. "In combinatie met Splashtop Whiteboard kunnen scholen nu overal een stap dichter bij de voltooiing van hun 1:1 iPad-initiatieven komen."

Om de lancering te vieren, biedt Splashtop een gereduceerde introductieprijs van $9,99 voor Splashtop Whiteboard (normaal $19,99) tijdens de ISTE-show. Kom langs bij de Splashtop-stand (# 154) voor een demo van deze innovatieve, nieuwe app.

Dit is wat onderwijsprofessionals zeggen over Splashtop Whiteboard:
"Flash-apps op de iPad? Het enige wat cooler is - combineer de Splashtop Whiteboard app met de #1 kinderanimatietool om de leesvaardigheid in de klas te stimuleren. En nu kunnen ze hun werk annoteren? Wow, klaslokalen zijn zojuist een stuk creatiever geworden!" - Peter H. Reynolds, bedenker van Animation-ish™ en oprichter van FableVision® Learning.

“Splashtop Whiteboard voegt een verbazingwekkende hoeveelheid functionaliteit toe aan hoe docenten kunnen lesgeven met een iPad. In deze moeilijke budgettaire tijden voor scholen is het essentieel dat we multifunctionele tools vinden die voor verschillende mogelijkheden kunnen worden gebruikt. Een computer met een iPad en een Splashtop-whiteboard biedt docenten de mogelijkheid om visueel met studenten te communiceren. ” - Ted Lai, Apple Distinguished Educator 2003, Director, Technology & Media Services.

Met Splashtop Whiteboard kunnen leerkrachten:
Controle hebben
- Volledige controle hebben over Mac- of pc-toepassingen, zoals Apple Keynote® of Microsoft PowerPoint®, allemaal vanaf een iPad. Je hoeft niet aan de voorkant van de klas gebonden te zijn. Wees vrij om rond te zwerven. Geef de iPad aan een leerling en laat hun fantasie de rest doen!

Alles NOTITIES MAKEN - Gebruik gebaren om te tekenen en markeren met pennen met verschillende kleuren en formaten, markeerstiften, vormen en tekstgereedschappen over bestaande inhoud of lege, gelinieerde of grafische achtergronden. Maak snapshots van het scherm en sla ze op in de galerij voor later gebruik, of e-mail ze naar studenten, ouders of collega's.

Ervaar levensechte weergave - Alle video en audio worden in hoge definitie op je iPad afgespeeld. Speel Adobe Flash content, iTunes muziek, DVD's, CD's, etc. af zoals ze bedoeld zijn en vermijd het gedoe met synchroniseren.

Over Splashtop
Splashtop Inc. (voorheen bekend als DeviceVM, Inc.) is opgericht in 2006 met als doel de computerervaring te optimaliseren zodat mensen overal snel toegang hebben tot inhoud en toepassingen. Het Splashtop OS product, voor het eerst geïntroduceerd in 2007, is een bekroond instant-on platform waarmee gebruikers enkele seconden na het aanzetten van hun PC online kunnen gaan, e-mail kunnen openen en met vrienden kunnen chatten. Met Splashtop Remote Desktop, een bestseller in de Apple App Store, kunnen gebruikers genieten van hun volledige computerervaring vanaf een smartphone of een tablet terwijl ze niet bij hun computer zijn. Splashtop Whiteboard bouwt voort op Splashtop Remote door annotatiemogelijkheden toe te voegen. Splashtop Remote is nu beschikbaar in de Apple App Store, Android Marketplace, Amazon Appstore en de webOS App Store.

Tegenwoordig zijn op Splashtop gebaseerde producten beschikbaar op meer dan 60 miljoen pc's en mobiele apparaten van toonaangevende fabrikanten als Acer, ASUS, Dell, HP, Lenovo, LG en Sony. Splashtop heeft talrijke prijzen ontvangen, waaronder de prestigieuze "Most Innovative Product" prijs van PC World, de "Best of What's New" prijs van Popular Science, en de "Best of 2011 CES" prijs van LAPTOP Magazine. Splashtop Inc. heeft zijn hoofdkantoor in San Jose en kantoren in Beijing, Hangzhou, Shanghai en Taipei. Kijk voor meer informatie op https://www.splashtop.com.

Mediacontact: Splashtop PR Team

Nuttige links:
https://www.splashtop.com https://www.splashtop.com/whiteboard

Ontvang het laatste Splashtop-nieuws
  • Compliance
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
Copyright ©2024 Splashtop Inc. Alle rechten voorbehouden. Alle getoonde prijzen zijn exclusief eventuele belastingen.